maandag 16 februari 2015

Scrappagina Simba


Hoi hoi,

leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog !
Bedankt voor de berichtjes op mijn vorige post .... mijn vrienden waren erg blij met het gedicht op hout.

Vandaag wil ik deze scrappagina met jullie delen.

Op de foto staat mijn allerliefste hondje Simba, hij is al een dagje ouder aan het worden maar ik hoop dat hij toch nog heel lang hier kan blijven, zoveel trouw en liefde zo'n klein moppie toch kan geven is onvoorstelbaar ! 


e Groetjes van Willeke f



7 opmerkingen:

  1. Love it....thanks for joining us at Quirky Crafts Challenges!! Dt Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige scrappagina gemaakt voor Simba!!
    Wat een lieffie.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie layout. Mooie gedekte kleuren.
    Bedankt dat je meedoet bij Handmade.
    xxx Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful layout, such a sweet photo. I love the branch with its beautiful blossoms! Thanks for joining as at Stempelgarten challenge!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card!!

    be sure to visit our blog too
    http://jessicalynnoriginalstamps.blogspot.com/

    Jessica Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooi! En wat een schatje om te zien die Simba!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willeke,
    je hebt een prachtige scrappagina gemaakt
    En wat is simba een schatje
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met veel plezier,
groetjes van Willeke