dinsdag 6 januari 2015

Welkom op mijn blog met gehaakte en andere zelfgemaakte spulletjes

Hoi hoi,
leuk dat je de weg naar mijn blog hebt gevonden !

Misschien herken je mijn verhaal wel ... je hebt iets jarenlang niet meer gedaan en denkt er eigenlijk nooit meer over na, tot ineens ..... 

Zo ging het bij mij met haken. Bijna 30 jaar niet gehaakt en om een tas leuk af te werken wilde ik er een gehaakt randje langs maken ... ik wist dat ik ergens nog mijn haaknaalden moest hebben liggen, dus op naar de "rommelkamer" (want daar zou vast en zeker het doosje met haak- en breinaalden liggen) en jawel hoor, daar lagen de spulletjes trouw op mij te wachten.


Voor degenen die dit niet herkennen : ik heb dus een kamertje waar alles beland wat ik "even" niet meer nodig heb ... zodra ik tijd heb ruim ik alles op maar om een of andere reden blijft het nooit lang opgeruimd ..... dus ik heb maar een toepasselijke naam voor dit kamertje bedacht.

Toevallig had ik net wat bolletjes haakgaren van een kennisje gekregen, en de kleur paste goed bij de tas, dus met goede moed aan de slag. Het was wel wat wennen want hoe ging het ook alweer ? 

Maar na enkele keren uithalen had ik dan toch door hoe ik het randje het beste kon haken.
.... En wat vond ik het weer leuk om te doen ! 
Lekker op de bank, het hondje naast me (en mijn kopje thee ook) en lekker aan de freubel ... vooral toen het zo erg regende was het heerlijk om te doen !
Nooit gedacht dat ik weer zo verslaafd zou raken, maar toen ik eenmaal bezig was kreeg ik steeds meer leuke ideeën en iedereen in mijn omgeving reageerde heel enthousiast op mijn projectjes ... haha, en dan word je dus nog enthousiaster als je al was. 
Maar ja, het huishouden gaat ook door, en ik maak ook kaarten (ik heb een ander blog waar ik deze op plaats) dus mijn projectjes zijn niet 1-2-3 klaar ....

Momenteel ben ik met verschillende projectjes bezig ... zodra ze af zijn zal ik ze hier op dit blog laten zien, dus ben je benieuwd waar ik mee bezig ben, kom dan nog een keertje kijken. 

Heb je interesse in mijn zelfgemaakte kaarten neem dan even een kijkje op mijn andere blog .... als je rechts in de zijbalk op het logo klikt word je direct doorgelinkt. 
Daar kun je ook de tas zien die ervoor gezorgd heeft dat ik mijn oude, vertrouwde haaknaalden weer ben gaan opzoeken !


Bedankt voor je bezoekje en nog een fijne dag / avond, 
ik hoop je snel weer te zien,
groetjes van Willeke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met veel plezier,
groetjes van Willeke