dinsdag 6 januari 2015

Copyright

Graag zou ik op de hoogte gesteld willen worden als er iets niet correct is zodat het direct verwijderd kan worden. De inhoud van dit blog is door mijzelf samengesteld. Het copyright van de zelfgemaakte kaarten en creaties, de foto’s en de teksten ligt bij mij. De gebruikte stempels en materialen zijn van verschillende fabrikanten en het copyright ligt bij de betreffende fabrikant. Het is niet toegestaan zonder mijn schriftelijke toestemming foto’s of teksten te kopiëren of te publiceren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van de op mijn blog geplaatste links.


I would like to be informed if there is anything going on against right so I can delete it immediatly. This blog is made by myself. The copyright of the homemade cards and other creations, the picture’s and the tekst is mine. The stamps and other materials I used are from several manifacturers and the copyright is theirs. It’s not allowed without my written permission to copie picture’s or tekst or to publicize it. I don’t take any responsability for the content of the links placed on my blog.



Ich bitte um info wenn inhalte meines blogs gegen geltenes recht verstosst damit ich sie sofort entfernen kann. Den inhalt dieses blog ist von mir selbst hergestellt. Darum liegt das copyright von die karten und andere kreationen, foto’s und texte bei mir. Die verwendete materialien und stempeln sind von verschiedene herstellern und das copyright liegt bei den jeweiligen herstellern. Es ist verboten ohne meine schriftliche zustimmung foto’s oder texten zu kopieren oder an einer anderer stelle zu veröffentlichen. Ich ubernehme keine verantwortung für den inhalt von verlinkten seiten. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met veel plezier,
groetjes van Willeke